17. lokakuuta 2011

Mekin saatiin tunnustus!

Jee! Saatiin tunnustus Kotia kokoamassa-blogista. Kiitos! No mikä on tunnustus? Se on sellainen, että tunnustuksen saajan pitää

1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus 8:lle blogille eteenpäin
3. Ilmoittaa näille 8:lle asiasta
4. Kertoa 8 satunnaista asiaa itsestään

Koska nämä tunnustukset taitavat olla enemmänkin naisten juttu, niin otan homman haltuun ja kerron kahdeksan tunnustusta itsestäni.


1. Minulla on punaiset, luonnonkiharat hiukset.

2. Olen erittäin tempperamenttinen persoona. Äitini kutsuu minua Ferrariksi. Kiihdyn kuulemma sekunnissa nollasta sataan. Se on huonoin puoleni, mutta myös se paras ominaisuus. En halua tulla poljetuksi. Ja se tempperamenttisuus näkyy myös tässä blogissa. Joskus tulee hätäiltyä ja panikoitua turhasta. Silloin tällöin pitää myös avautua ja jakaa muutamat itku-potku-raivarit vertaistuen toivossa :)

3. Blogimme nimi saattaa kuulostaa monien korvaan kämäseltä ja huonosti ideoidulta. Kyse on kuitenkin sisäpiirin vitsistä. Kun talomallin nimen Sulohelmi jakaa kahtia, niin siinähän on miehen ja naisen nimi samassa, Sulo-Helmi. Näitä nimiyhdistelmiä on kiva keksiä, tyyliin Esa-Pirjo, Siiri-Petteri, Simo-Anneli ja Mika-Maaria, Sanna-Henrik...

4. Opiskelen viestintää.

5. Talomme nousee rannikolle, 150 kilometrin päähän kotiseudultamme Pirkanmaalta. Olemme asuneet täällä vuokralla jo muutaman vuoden. Välillä on vaikeaa asua näin kaukana perheestä ja ystävistä. Autolla tuleekin hurautettua Manseen aina kun vain mahdollista. Jos oma talo toisi vähän tekemistä vapaa-ajalle, niin ei aina ehtisi ikävöimään...

6. Tampere rules! Manserock on parasta musiikkia (Popeda, Eput, Juice, Kaseva, Pyhät Nuket...) ja mustamakkara on maailman parasta pikaruokaa. Onneksi sitä herkkua saa täältäkin :)

7. Kun aloimme suunnitella rakentamista, kerroin miehelle heti ensimmäisenä Helmitaloista, koska olen useamman kerran ajanut heidän talotehtaansa ohitse. Kun tarkemmin tutkimme pohjapiirroksia ja hintoja, niin ei sitä valintaa kauaa tarvinnut tehdä. Lyökö meillä tämä kotiseuturakkaus vähän yli, kun talopakettikin otettiin Pirkanmaalta??

8. Bloggaus oli minun ideani ja mies sai sopeutua ajatukseen :D Minulla on sana paremmin hallussa, liekö koulutustaustalla jotain merkitýstä? Minä kun opiskelen viestintää, mies taasen on insinööri. Kunhan päästään talotekniikkaan, hurveleihin, härveleihin ja energiankulutukseen, täytyy päästää mieskin kirjoittamaan. Enkä minä lopeta bloggausta talon valmistuttua, se on varma. Olen jäänyt koukkuun.


Voisin jakaa tunnustuksen blogeihin Siuron Helmi, Mutalanmäki, Ketunmetsä, Villa Hirvi, Casa de Olin, Omenalohko, Designtalo Käpylä ja Perhehelmi Vihti.


-Sanna-

2 kommenttia:

  1. hih, tuo kohta kaksi kuullostaa tutulle. Minäkin olen ferrari. Odotahan kun me päästään alkuun, punaisia nappeja tulee painettua ja itku-potku-raivareita..hih

    VastaaPoista
  2. Hyvä, että huomasitte kun enhän minä muistanut ilmoittaa :)

    VastaaPoista